چگونه از چین خرید بی واسطه داشته باشیم ؟

اقتصاد چین سالانه تریلیون‌ها دلار صادر می‌کند. اصول اولیه خرید بی واسطه از چین را بیاموزید، از یک برنامه مشخص پیروی کنید و از منبع‌یابی، واردات و فروش محصولات به صورت آنلاین سود کسب کنید.

 

نکات قابل توجه در بررسی خرید بی واسطه از چین

در بررسی خرید بی واسطه از چین باید بدانید که شاید واردات و صادرات آنقدرها هم آسان نباشد، اما یادگیری و برنامه‌ریزی پیرامون بهترین شیوه‌ها می‌تواند به جلوگیری از اشتباهات جدی در این حوزه کمک کند!

  1. بازار: انتخاب محصول شما در چین

قبل از شروع هر کار دیگری، بازار هدف خود را مشخص کنید. چه چیزی را می‌فروشید؟ چه کسی به محصول شما نیاز دارد؟ انتخاب یک محصول برای مطابقت با نیاز موجود آسانتر است. واردات برای بازاری که از قبل وجود داشته است، در دسترس‌تر از شروع از صفر است. ممکن است یک ایده خارق العاده برای یک محصول داشته باشید، یک کالای جدید که «احساس می‌کنید» مردم برای آن صف می‌کشند. بله، سرگرم‌کننده و هیجان انگیز است، اما برای ارائه یک منبع درآمد روی آن شرط بندی نکنید.

شروع به تحقیق کنید. بهترین راه، استفاده از کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی گوگل را امتحان کنید. در مورد محصولاتی که مردم به دنبال آن هستند بینشی به دست آورید. اگر واردات محصولات بهداشتی جالب است، «کیت کمک‌های اولیه» را جستجو کنید. ببینید این کلمه کلیدی چند عبارت جستجو دارد. اکنون، آن محصول را در آمازون جستجو کنید. درآمد بالقوه را تخمین بزنید

  1. منبع یابی: یافتن تولیدکنندگان در چین

اکنون که محصولی را در ذهن دارید، چالش بعدی خرید بی واسطه از چین، تامین منبع صادرکننده است. چندین راه برای این فرایند وجود دارد. ساده‌ترین راه استفاده از یک بازار آنلاین مانند علی بابا است. در علی بابا، محصولات خاص را بررسی کرده و قیمت آن‌ها را جستجو کنید. جستجوی خود را بر اساس کارخانه‌ها و مدت زمان فعالیت آنها فیلتر کنید. امتیاز کاربران آنها را بررسی کنید. برخی از این تولیدکنندگان در واقع نمایندگانی هستند که وانمود می‌کنند یک کارخانه واقعی دارند، اما فقط قیمت‌ها را بالا می‌برند و کاهش می‌دهند.

  1. قیمت گذاری مذاکره با چین

در بررسی خرید بی واسطه از چین باید بدانید که مذاکره دشوار است، اما لازم نیست. از تکنیک‌ها و استراتژی‌های اثبات شده استفاده کنید. اولین تکنیک این است که از قبل مقدار کمتری درخواست کنید. کارخانه‌ها همیشه moq خود را دارند (حداقل مقدار سفارش) اما این امر به ندرت ثابت می‌ماند.  مهم نیست که آنها چگونه پاسخ می‌دهند، همیشه از یک تکنیک مذاکره به نام “فلنچ” استفاده کنید. این مستلزم عقب نشینی فیزیکی و بیان صدایی است که احساس می‌کنید قیمت چقدر گران است.

 

  1. پلت‌فرم های چینی

شما محصول خود را انتخاب کرده‌اید، در مورد قیمت مذاکره کرده‌اید و محصول را در قفسه‌های خود قرار داده‌اید. وقت آن است که پلتفرم آنلاین خود را مانند آمازون انتخاب کنید. با این حال، این تنها گزینه نیست. راه اندازی سایت با استفاده از OBERLO را در نظر بگیرید! در حالی که آمازون، فروش را بدون پرداختن به گمرک، برچسب‌گذاری و حمل و نقل آسان‌تر می‌کند، اما کاهش بزرگی را متحمل می‌شود. اگر صاحب سایت خود هستید، می‌توانید مستقیم‌تر با مشتریان ارتباط برقرار کنید، پیگیری کنید و حقوق اطلاعات آنها را داشته باشید. این یک پیشنهاد بهتر برای یک تجارت طولانی مدت است.

  1. مایل اضافی

در بررسی خرید بی واسطه از چین باید بدانید که شما شروع به فروش کرده‌اید، اما کار شما تمام نشده است. برای بررسی عالی فرایند و تکرار کسب و کار خود، باید تجربه مشتری فوق العاده‌ای را ارائه دهید. با سرمایه‌گذاری در تجربه کاربری باکیفیت، راه بیشتری را طی کنید. در واقع، شرکت‌هایی که با موفقیت استراتژی تجربه مشتری را اجرا می‌کنند، به نرخ رضایت مشتری بالاتر، کاهش ریزش مشتری و افزایش درآمد دست می‌یابند.

 

همه چیز در رابطه با خرید بی واسطه از چین

همه چیز در رابطه با خرید بی واسطه از چین

آیا به فکر راه‌اندازی یک شرکت یا کسب و کار کوچک و فروش محصولات آنلاین هستید؟ پس خرید مستقیم از یک کارخانه چینی بهترین گزینه است. زیرا چین می‌تواند محصولات باکیفیت و با قیمت پایین ارائه دهد. در ابتدا، شما نمی‌توانید ضرر و قیمت‌های بالا را تحمل کنید. اما اگر برای اولین بار است که خرید می‌کنید، درک کل فرآیند تامین محصولات از چین برای شما آسان نخواهد بود. اگر می‌خواهید یک راهنمای کامل خرید بی واسطه از چین را بدانید، به خواندن ادامه دهید و ایده بگیرید تا محصول خود را به صورت حرفه‌ای تهیه کنید.

  • مراحل خرید مستقیم محصول از کارخانه چین

هنگامی که محصول را به قیمت عمده فروشی مستقیماً از سازنده خریداری می‌کنید، هزینه‌ها را کاهش دهید. یافتن تامین کننده مناسب دشوار است. وقتی محصولی را از کشور دیگری تهیه می‌کنید، باید ترخیص کالا از گمرک، حمل و نقل و یک نقل قول کوتاه را انجام دهید. برای حل این مسائل باید از آنها آگاه باشید. در اینجا یک بررسی کوتاه در رابطه با چگونگی دریافت مستقیم محصول از کارخانه چین ارائه شده است:

  1. محصول برای واردات را انتخاب کنید

انتخاب محصول مناسب برای راه اندازی کسب و کار، مهم‌ترین چیز است زیرا اگر محصول شما مشتری را جذب نکند، نمی‌توانید فروش خوبی داشته باشید. پس قبل از انتخاب دو بار فکر کنید.

  1. یافتن لیستی از تولید کنندگان

در بررسی خرید بی واسطه از چین باید بدانید که با جستجو در گوگل باید لیستی از تامین کنندگان خود را تهیه کنید. اگر می‌توانید از چین دیدن کنید، در نمایشگاه تجاری چین شرکت کنید. در نمایشگاه چین می‌توانید بهترین و معتبرترین تامین کننده را پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق بازار عمده فروشی از چین خرید کنید، در حالی که در چین می‌توانید طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت پایین داشته باشید. اما اگر به دلیل منابع کم نمی‌توانید به چین پرواز کنید، می‌توانید تامین کننده را در اینترنت جستجو کنید.

  1. فروشندگان کارخانه را ارزیابی می کند

پس از یافتن سازنده، ارزیابی فروشنده کارخانه بسیار مهم است. شما باید پتانسیل تامین کننده را با جستجو در مورد پیشینه آنها بررسی کنید. در صورت امکان از کارخانه در محل بازدید کنید یا یک نماینده برای حسابرسی کارخانه استخدام کنید و در مورد مجوز کارخانه، محل شرکت، وضعیت مالکیت و جزئیات تماس تأییدیه دریافت کنید.

 

سخن پایانی

خرید بی واسطه از چین به شما کمک می‌کند تا از هرگونه کلاهبرداری در آینده جلوگیری کنید. اگر فکر می‌کنید راحت‌ترین راه است، می‌توانید نماینده‌ای برای حسابرسی در کارخانه استخدام کنید.

برای دریافت مشاوره خرید بی واسته از چین میتوانید با ما در ارتباط باشید. ( لطفا کلیک کنید)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *