خرید اینترنتی از سایت های چین

امروزه تولید کنندگان چینی با صادر کردن انواع کالا به سراسر دنیا یکی از بزرگترین تأمین کنندگان نیاز مصرف کنندگان در دنیا می باشند. و به علت قیمت مناسب و تنوع کالا تولیدی چین، مغاره داران و تاجران زیادی کالای مورد نیاز خود را با واردات از چین تأمین می کنند.  به همین منظور راه های زیادی برای واردات کالا از چین وجود دارد. که یکی از آن ها، از طریق خرید اینترنتی صورت می گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی و راه اندازی سایت های خرید آنلاین، متقاضیان زیادی با خرید اینترنتی از چین، موارد مصرفی خود را از چین، تحویل می گیرند. بطوریکه همه افراد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی، می توانند از طریق سایت های خرید آنلاین هر نوع کالایی را با قیمت مناسب و تنوع بالا انتخاب و سفارش دهند. در زیر ما به انواع سایت های خرید  آنلاین چینی پرداختیم:

انواع سایت های آنلاین برای خرید اینترنتی از چین

۱.سایت علی بابا یکی از فروشگاه های خرید اینترنتی از چین

از معتبرترین سایت های برای واردات ازچین بصورت اینترنتی سایت علی بابا است. که به جزء یکی از سایت های برتر خرید اینترتی چین است. برای منبع یابی در چین این سایت به عنوان بزرگترین پرتال بیزینس است. و مردم اولین سلیت چینی که به ده نشان خطور می کند، سایت علی بابا است.

سایت علی بابا به عنوان یک سایت منبع برای فروش انواع کالاهای تولیدی چین مشغول به فعالیت است.

برای خرید از سایت علی بابا میی بایست از افرادی مه تجربه خرید از این سایت را داشتند راهنمایی گرفت. این وب سایت می تواند منبع مناسبی باشد، برای افرادی که قصد تجارت با کشور چین را دارند. یکی از شعارهای این سایت چینیرا اینطور بیان می کنند، “تجارت جهانی از اینجا شروع می‌شود”

 

۲.علی اکسپرس فروشگاه خرید آنلاین از چین

این سایت آنلاین در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. و تولید کنندگان محصولات خود را به صورت عمده در اختیار سفارش دهندگان کالا قرار می دهد. انواع دسته بندی کالا در این سایت اینترنتی، به بیش از ۴۴ دسته محصول می رسد. و روزانه تعداد زیادی کالا در این سایت به فروش می رسد.

اقلامی مانند، پوشاک، کامپیوتر، گوشی همراه، کفش و… جزء برخی از این دسته بندی ها هستند. این سایت حداقل سفارشات را می پذیرد و جزء سورسینگ برای مقاصد تجاری نیست. شعاری که این وب سایت برا خود انتخاب کرده “خرید عاقلانه تر، زندگی بهتر” است.

 

۳.سایت Banggood

از سایت های قدیمی برای خرید اینترتی از چین می باشد. که سفارش دهندگان خارجی می توانند از آن خرید کنند. این فروشگاه اینترنتی از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده است. و محصولات متنوعی از ماسک تا لوازم الکترونیکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما با استفادده از شیوه های پرداخت کارت‌های اعتباری، حواله‌های ارزی و پی پال، برای خرید از این پلتفرم بزرگ خرده فروشی آنلاین، به واردات از چین بپردازید. همچنین با استفاده از iDEADL و Dotpay هم می توان به پرداخت مبلغ کالای خریداری شده بپردازید.

این سایت آنلاین جزء با سابقه ترین سایت هایی است که به ارائه خدمات برای مشتریان می پردازد. و برای برخی از محصولات سفارشی خود خدمات ارسال رایگان را ارائه می دهد. و  دسترسی به شیوه های پرداخت گوناگون مانند پی پال  باعث شده، بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا من جمله ایران با استفاده از این فروشگاه با واردات از چین و از روش اینترنتی کالای خود را تهیه کنند.

 

قیمت مناسب، صرفه جویی در زمان، تنوع اجناس با رنگ بندی متفاوت و… یکی از مزایای  های خوب خرید از سایت های چینی است. که هر خریداری را ترغیب به خرید اینترنتی از فروشگاه های چینی می نماید.

۴.خرید اینترتی ازچین با سایت Gearbest

یکی از سایت های محبوب چینی سایت گیربست است. زیرا قیمت مناسب محصولاتی مانند گوشی های همراه، ساعت هوشمند، لپ تاپ و… که بصورت عمده فروشی در این سایت قرار داده شده است. در این فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات متنوع دیگری مانند وسایل حیوانات خانگی، پوشاک با کیفیت بالا مشاهد کنید.

لوازم الکترونیکی چینی با برند شیائومی از محصولات دیگر این سایت است که برای فروش بیشتر روی آن مانور داده شده است. اما یکی از ویژگی های این سایت این است که از چهار روش برای حمل کالای ارسالی استفاده کرده است.

در روش اول لازم نیست ثبت نام کنید. و رایگان می باشد. و کالا بعد از ۴۰ روز به شما تحویل داده می شود. در روش دوم برای حمل کالا ابتدا می بایست ثبت نام کنید، سپس کالا را دریافت کنید. روش سوم حمل کالا برای کالاهای دارا اولویت می باشد. و روش ارسال سریع کالا که هزینه بالایی نیز دارد، از روش های چهارم حمل کالا است. هزینه بر اساس وزن کالا دریافت می شود و ۳ تا ۷ روز زمان میبرد تا کالا را تحویل بگیرید.

۵.سایت DHgate یک فرصت عالی خرید اینترنتی از چین

این سایت در شهر پکن چین تأسیس شده است. و جزء فروشگاه های خرده فروشی، برای خرید اینترنتی از چین است. وسایل و محصولاتی مانند کیف، جواهرات، انواع پوشاک و محصولات الکترونیکی با نام شیائومی را می توان از این سایت خرید.

انیارهای حمل این سایت در سراسر کشور وجود دارد. و توسط ناظر مقر اصلی نظارت می شود. تحویل سریع کالا در ۷ روز برخی شرایط ،باعث شده کاربران از طریق این سایت به واردات انواع کالا از چین بپردازند. و بسیاری از متقاضیان کالای خود را از این سایت سفارش دهند.

۶.سایت Shein یک سایت اینترنتی در صنعت مد زنانه

یکی از سایت هایی که بطور ویژه در صنعت مد زنانه فعالیت دارد. اما شما می توانید محصولاتی مانند لباس مردانه، لوازم کودک، و… هم در این سایت خریداری کنید. یکی از شرایط ویژه برای خرید بالای ۴۹ دلار حمل و نقل رایگان است. و برای ارسال سریع کالا هم می توانید اقدام کنید. یکی دیگر از شرایط ویژه برای خریداران از این سایت امکان بازگشت کالا در صورت عدم پسند می باشد. که می تواند برای افرادی که با وسواس خرید می کنند آرامش خاطر را به همراه آورد.

 

۷.واردات از چین با سایت LightInTheBox

این وب سایت از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرد. و به دلیل ارسال سریع محصول، یکی از سایت های محبوب چینی است. اما جذابیت دیگر این فروشگاه برای کاربران، در خرید بین المللی است. و امکان ارائه ی محصول برای بیش از ۲۰۰ کشور فراهم است.

محصولات در فروشگاه این سایت در سه دسته به فروش می رسند. این کالاها شامل:  مد، ابزارهای الکترونیکی و محصولات مربوط به خانه و باغ است. روش های پرداخت در این فروشگاه برای خرید اینترنتی از چین،  چند روش است. که می توان به کارت‌های اعتباری و پی پال اشاره کرد. سفارش دهندگان می توانند از هر کدام روش استفاده کرده و کالای خود را تحویل بگیرند. در این سایت امکان ارسال رایگان کالا وجود ندارد.

این فروشگاه محصولات خود را در بسته بندی ویژه قرار داده و ارسال می کند. و خریداران نیز هرچند هزینه حمل را با توجه به وزن کالا پرداخت می کنند، اما اطمینان خاطر نسبت به دریافت محصول خود در سریع ترین زمان ممکن دارند. همه ی افراد می توانند با داشتن حساب پی پال و با کمک نوین پرداخت با استفاده از این سایت به واردات از چین بپردازند.

۸. سایت Everbuying یکی از سایت های عمده فروشی برای خرید اینترنتی از چین

یکی از سایت هایی که بصورت عمده فروشی فعالیت دارد. و در فروش محصولات مرتبط با مد و دستگاه‌های الکترونیکی بطور تخصصی فعالیت می کند. این محصولات شامل: جدیدترین گوشی‌های هوشمند، تبلت، پخش کننده‌های دی وی دی ماشین، لباس عروس و تجهیزات ورزشی است.

این محصولات بصورت مستقیم از کارخانه به دست شما می رسد. و با قیمت رقابتی در دسترس شما قرار می گیرد. اما مزایای خرید از این سایت می توان ارسال رایگان محصول  و همچنین ضمانت بازگشت پول تا ۳۰ روز اشاره کرد.

 

۹.واردات از چین در زمینه تجارت الکترونیکی با وب سایت آنلاین Chinavasion

یکی از سایت های آنلاین است که فقط در حوزه ی تجارت الکترونیکی مشغول است. و به فروش انواع ابزار و محصولات پیشرفته تولید کشور چین می چردازد. و شرکت شنژن در مرکز اصلی تولید لوازم الکترونیکی بنا شده است. و کاخانه های تولیدکننده اپل و سامسونگ، سونی، اچ تی سی و محصولات الکترونیک نیز در این مرکز قرار دارند.

این فروشگاه اینترنتی هزاران کاربر دارد و به اکثر کشورها محصولات خود را ارائه می دهد.

 

نحوه ی خرید اینترتی از چین با افتتاح حسابدر پلتفرم پرداخت آنلاین

اما لازم است بدانید برای دسترسی به هر کدام از سایت ها می بایست در یکی از پلتفرم‌های معتبر جهانی، حساب باز کنید. و سپس خرید اینترتی از چین داشته باشید. یکی از این پلتفرم ها پی پال است. که با افتتاح حساب در آن به کنک نوین پرداخت خریدهای خود را از فروشگاه های آنلاین چین انجام دهید.

خدمات نوین پرداخت بطور کاملاً ایمن و سریع برای استفاده شما قرار گرفته است. بطوریکه برای اقداماتی ماند افتتاح حسابف سفارش و خرید از سایت و در نهایت انتقال پول از خدمات نوین پرداخت استفاده نمایید.  و یکی از خدمات ویژه نوین پرداخت این است که خرید های مستقیم از سایت های خارجی با سرعت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

جمع بندی:

در این مقاله، به انواع سایت های اینترنتی برای واردات از چین پرداختیم و همچنین، نحوه ی پرداخت هزینه کالا چطور انجام می شود. تا بتوان به راحتی محصولات خود را دریافت کنیم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی از چین دارید می توانید با توجه به شرایط هر سایت، نسبت به خرید از این فروشگاه های آنلاین اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *