بازرگانی ایران و چین

خرید اینترنتی از سایت های چین

خرید اینترنتی از سایت های چین

امروزه تولید کنندگان چینی با صادر کردن انواع کالا به سراسر دنیا یکی از بزرگترین تأمین کنندگان نیازهای مصرفی در سراسر دنیا می باشند. به علت قیمت مناسب و تنوع کالا تولیدی چین، مغاره داران و تاجران زیادی کالای مورد نیاز خود را با واردات از چین تأمین می کنند.  به همین منظور راه های زیادی برای واردات کالا از چین وجود دارد. که یکی از آن ها، از طریق خرید اینترنتی صورت می گیرد.

با پیشرفت تکنولوژی و راه اندازی سایت‌های خرید آنلاین، متقاضیان زیادی با خرید اینترنتی از چین، موارد مصرفی خود را از چین، تحویل می گیرند. بطوریکه همه افراد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی، می توانند از طریق سایت های خرید آنلاین هر نوع کالایی را با قیمت مناسب و تنوع بالا انتخاب و سفارش دهند. در زیر ما به انواع سایت های خرید  آنلاین چینی پرداختیم:

بهترین سایت‌های خرید آنلاین از چین

خرید از سایت‌های چینی در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سایت‌ها علاوه بر ارائه تنوع بالایی از محصولات، کالاهایی با کیفیت خوب عرضه می‌کنند. نکته جالب توجه این است که قیمت نهایی محصولات در این سایت‌ها به‌طور قابل‌توجهی کمتر از سایت‌هایی مانند ایبی و آمازون است. بنابراین، خریداران می‌توانند با هزینه کمتری به محصولات مورد نظر خود دست یابند. این مزیت‌ها باعث شده‌اند که سایت‌های چینی به یک گزینه جذاب و اقتصادی برای خرید آنلاین تبدیل شوند.

سایت علی بابا یکی از فروشگاه های خرید اینترنتی از چین

علی‌بابا، بزرگ‌ترین شرکت تجارت آنلاین در چین  و شاید حتی در جهان است. این شرکت  بزرگ، زیرمجموعه‌هایی به نام‌های علی‌بابا، تائو بائو و تی‌مال را مدیریت می‌کند.

موسس علی‌بابا، جک ما، مغز متفکر این شرکت به حساب می‌آید. ساختار فعلی شرکت به جک ما و سایر مدیران ارشد این امکان را می‌دهد که بیش از نیمی از اعضای هیئت‌مدیره علی‌بابا را انتخاب کنند.

سایت علی‌بابا معتبرترین منبع برای سورسینگ و یافتن کالا در چین است و به عنوان بزرگ‌ترین سایت B2B در جهان شناخته می‌شود. این سایت اولین انتخاب بازرگانان و تجار است، و با توجه به حضور گسترده برندها در آن، معمولاً نیازهایشان را برآورده می‌کند.

علی اکسپرس فروشگاه خرید آنلاین از چین

فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس در چین ، یکی از وب‌سایت‌های گروه علی‌بابا، تولیدکنندگان کوچک را گرد هم آورده تا انواع کالاها مثل  لباس، لوازم الکترونیکی، لوازم‌های جانبی و کالاهای ورزشی را به اشتراک بگذارند و عرضه کنند. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ توسط گروه علی‌بابا راه‌اندازی شد و در این مدت کوتاه به سرعت رشد کرد. به طور خلاصه، علی اکسپرس مانند آمازون عمل می‌کند و به عنوان ویترینی برای محصولات چینی فعالیت می‌کند، بدون اینکه خود مستقیماً محصولی برای فروش داشته باشد.

سایت  بانگ‌گود «Banggood»

از سایت های قدیمی برای خرید اینترتی از چین می باشد. که سفارش دهندگان خارجی می توانند از آن خرید کنند. این فروشگاه اینترنتی از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده است. و محصولات متنوعی از ماسک تا لوازم الکترونیکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما با استفادده از شیوه های پرداخت کارت‌های اعتباری، حواله‌های ارزی و پی پال، برای خرید از این پلتفرم بزرگ خرده فروشی آنلاین، به واردات از چین بپردازید. همچنین با استفاده از iDEADL و Dotpay هم می توان به پرداخت مبلغ کالای خریداری شده بپردازید.

این سایت آنلاین جزء با سابقه ترین سایت هایی است که به ارائه خدمات برای مشتریان می پردازد. و برای برخی از محصولات سفارشی خود خدمات ارسال رایگان را ارائه می دهد. و  دسترسی به شیوه های پرداخت گوناگون مانند پی پال  باعث شده، بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا من جمله ایران با استفاده از این فروشگاه با واردات از چین و از روش اینترنتی کالای خود را تهیه کنند.

 

قیمت مناسب، صرفه جویی در زمان، تنوع اجناس با رنگ بندی متفاوت و… یکی از مزایای  های خوب خرید از سایت های چینی است. که هر خریداری را ترغیب به خرید اینترنتی از فروشگاه های چینی می نماید.

خرید اینترتی ازچین با سایت Gearbest

یکی از سایت های محبوب چینی سایت گیربست است. زیرا قیمت مناسب محصولاتی مانند گوشی های همراه، ساعت هوشمند، لپ تاپ و… که بصورت عمده فروشی در این سایت قرار داده شده است. در این فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات متنوع دیگری مانند وسایل حیوانات خانگی، پوشاک با کیفیت بالا مشاهد کنید.

لوازم الکترونیکی چینی با برند شیائومی از محصولات دیگر این سایت است که برای فروش بیشتر روی آن مانور داده شده است. اما یکی از ویژگی های این سایت این است که از چهار روش برای حمل کالای ارسالی استفاده کرده است.

در روش اول لازم نیست ثبت نام کنید. و رایگان می باشد. و کالا بعد از ۴۰ روز به شما تحویل داده می شود. در روش دوم برای حمل کالا ابتدا می بایست ثبت نام کنید، سپس کالا را دریافت کنید. روش سوم حمل کالا برای کالاهای دارا اولویت می باشد. و روش ارسال سریع کالا که هزینه بالایی نیز دارد، از روش های چهارم حمل کالا است. هزینه بر اساس وزن کالا دریافت می شود و ۳ تا ۷ روز زمان میبرد تا کالا را تحویل بگیرید.

سایت DHgate یک فرصت عالی خرید اینترنتی از چین

این سایت در شهر پکن چین تأسیس شده است. و جزء فروشگاه های خرده فروشی، برای خرید اینترنتی از چین است. وسایل و محصولاتی مانند کیف، جواهرات، انواع پوشاک و محصولات الکترونیکی با نام شیائومی را می توان از این سایت خرید.

انیارهای حمل این سایت در سراسر کشور وجود دارد. و توسط ناظر مقر اصلی نظارت می شود. تحویل سریع کالا در ۷ روز برخی شرایط ،باعث شده کاربران از طریق این سایت به واردات انواع کالا از چین بپردازند. و بسیاری از متقاضیان کالای خود را از این سایت سفارش دهند.

سایت Shein یک سایت اینترنتی در صنعت مد زنانه

یکی از سایت هایی که بطور ویژه در صنعت مد زنانه فعالیت دارد. اما شما می توانید محصولاتی مانند لباس مردانه، لوازم کودک، و… هم در این سایت خریداری کنید. یکی از شرایط ویژه برای خرید بالای ۴۹ دلار حمل و نقل رایگان است. و برای ارسال سریع کالا هم می توانید اقدام کنید. یکی دیگر از شرایط ویژه برای خریداران از این سایت امکان بازگشت کالا در صورت عدم پسند می باشد. که می تواند برای افرادی که با وسواس خرید می کنند آرامش خاطر را به همراه آورد.

 

واردات از چین با سایت LightInTheBox

این وب سایت از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرد. و به دلیل ارسال سریع محصول، یکی از سایت های محبوب چینی است. اما جذابیت دیگر این فروشگاه برای کاربران، در خرید بین المللی است. و امکان ارائه ی محصول برای بیش از ۲۰۰ کشور فراهم است.

محصولات در فروشگاه این سایت در سه دسته به فروش می رسند. این کالاها شامل:  مد، ابزارهای الکترونیکی و محصولات مربوط به خانه و باغ است. روش های پرداخت در این فروشگاه برای خرید اینترنتی از چین،  چند روش است. که می توان به کارت‌های اعتباری و پی پال اشاره کرد. سفارش دهندگان می توانند از هر کدام روش استفاده کرده و کالای خود را تحویل بگیرند. در این سایت امکان ارسال رایگان کالا وجود ندارد.

این فروشگاه محصولات خود را در بسته بندی ویژه قرار داده و ارسال می کند. و خریداران نیز هرچند هزینه حمل را با توجه به وزن کالا پرداخت می کنند، اما اطمینان خاطر نسبت به دریافت محصول خود در سریع ترین زمان ممکن دارند. همه ی افراد می توانند با داشتن حساب پی پال و با کمک نوین پرداخت با استفاده از این سایت به واردات از چین بپردازند.

سایت Everbuying یکی از سایت های عمده فروشی برای خرید اینترنتی از چین

یکی از سایت هایی که بصورت عمده فروشی فعالیت دارد. و در فروش محصولات مرتبط با مد و دستگاه‌های الکترونیکی بطور تخصصی فعالیت می کند. این محصولات شامل: جدیدترین گوشی‌های هوشمند، تبلت، پخش کننده‌های دی وی دی ماشین، لباس عروس و تجهیزات ورزشی است.

این محصولات بصورت مستقیم از کارخانه به دست شما می رسد. و با قیمت رقابتی در دسترس شما قرار می گیرد. اما مزایای خرید از این سایت می توان ارسال رایگان محصول  و همچنین ضمانت بازگشت پول تا ۳۰ روز اشاره کرد.

 

واردات از چین در زمینه تجارت الکترونیکی با وب سایت آنلاین Chinavasion

یکی از سایت های آنلاین است که فقط در حوزه ی تجارت الکترونیکی مشغول است. و به فروش انواع ابزار و محصولات پیشرفته تولید کشور چین می چردازد. و شرکت شنژن در مرکز اصلی تولید لوازم الکترونیکی بنا شده است. و کاخانه های تولیدکننده اپل و سامسونگ، سونی، اچ تی سی و محصولات الکترونیک نیز در این مرکز قرار دارند.

این فروشگاه اینترنتی هزاران کاربر دارد و به اکثر کشورها محصولات خود را ارائه می دهد.

 

سایت تائو بائو چین taobao.com

تائو بائو، بزرگ‌ترین پلتفرم خرده‌فروشی C2C در چین است که زیر مجموعه‌ای از گروه علی‌بابا است . این پلتفرم در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد. تائو بائو، بزرگ‌ترین وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین چین است که عمدتاً بر خرید و فروش مصرف‌کننده به مصرف‌کننده (C2C) تمرکز دارد و تا حدی نیز تجارت به مصرف‌کننده (B2C) را شامل می‌شود. این پلتفرم خدمات و ویژگی‌های متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی تائو بائو، یک وب‌سایت خرید آنلاین معروف چینی است که در آن می‌توانید تقریباً هر کالایی را با قیمتی مناسب پیدا کنید. خرید از تائو بائو پیچیده نیست، اما مشکلاتی مثل پرداخت وجه، حمل و نقل کالا، ترخیص از گمرک و مسائل دیگر می‌تواند برای ایرانیان مشکل‌ساز شود و عملاً ثبت سفارش را غیرممکن کند. بنابراین، برای این کار بهتر است از یک شرکت‌های معتبر و واسطه کمک بگیرید.

بزرگ‌ترین مشکل تائو بائو، عدم انعطاف‌پذیری زبانی  است. طراحان سایت فقط زبان چینی را به عنوان زبان پیش‌فرض در نظر گرفته‌اند و گزینه دیگری ارائه نکرده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود که بسیاری از مشتریان با ورود به صفحه اصلی سردرگم شوند و از خرید منصرف شوند. اما نگران نباشید! اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از مترجم گوگل، زبان سایت را به انگلیسی یا هر زبان دلخواه خود ترجمه کنید و به راحتی از محتوای سایت بهره‌مند شوید.

 

فروشگاه اینترنتی ۱۶۸۸. com

وب‌سایت ۱۶۸۸.com، اصلی‌ترین بازار آنلاین B2B در چین است که کسب‌وکارها را در زمینه‌های عمده‌فروشی، منبع‌یابی و حمل‌ونقل دریایی از چین پشتیبانی می‌کند.

تفاوت اصلی بین سایت علی‌بابا و فروشگاه اینترنتی ۱۶۸۸ در این است که سایت ۱۶۸۸ بیشتر برای بازار داخلی چین طراحی شده، در حالی که علی‌بابا برای تجارت بین‌المللی استفاده می‌شود. ۱۶۸۸ فقط به زبان چینی است، اما علی‌بابا یک پلتفرم جهانی است و به زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، کره‌ای، ژاپنی، تایلندی، ترکی، ویتنامی، پرتغالی، عربی، هندی، اندونزیایی و هلندی در دسترس است.

فروشگاه اینترنتی مید این چاینا made-in-china.com

وب‌سایت “مید این چاینا” یا “ساخت چین”، همان‌طور که از نامش پیداست، یک پلتفرم جامع برای تجارت خارجی چین است. این سایت فروشگاهی با هدف ایجاد فرصت‌های تجاری برای تأمین‌کنندگان چینی و خریداران خارجی فعالیت می‌کند، خدمات یکپارچه‌ای برای تسهیل تجارت بین‌المللی ارائه می‌دهد. در چند سال اخیر، “مید این چاینا” به یکی از گسترده‌ترین و قابل‌اعتمادترین فروشگاه‌های اینترنتی برای تجارت بین‌المللی شناخته شده است.

سایت فروشگاهی dhgate.com

فروشگاه اینترنتی DHgate، که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد، یک پلتفرم تجارت الکترونیک بین مرزی B2B است. دفتر مرکزی آن در چین قرار دارد و دارای شعبه‌هایی در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و دیگر نقاط جهان است. این پلتفرم به عنوان یک مرکز تجارت و خدمات جهانی برای خرده‌فروشان کوچک و متوسط عمل می‌کند.

گروه DHGATE به بخش کوچک B2B تمرکز دارد و خدمات کاملی را به شرکت‌های کوچک و متوسط « SMEs» در صنعت تجارت الکترونیک بین‌المللی ارائه می‌دهد. این مجموعه به تولیدکنندگان چینی کمک می‌کند تا به بازار جهانی متصل شوند.

سایت فروشگاهی بنگ گود « banggood »

یکی دیگر از سایت‌های معتبر خرید مستقیم از چین، بنگ گود است که به دلیل ارائه کالاها و خدمات متنوع با قیمت مناسب، مورد توجه تجار و بازرگانان قرار گرفته است. هدف اصلی بنگ گود عرضه محصولات چینی به سراسر جهان است. در این سایت می‌توان انواع کالاها را در دسته‌بندی‌های مختلف مانند تلفن همراه و لوازم جانبی، قطعات کامپیوتری، لوازم الکترونیکی، جواهرات و ساعت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی و غیره با کیفیت‌های متفاوت و قیمت مناسب مشاهده و به صورت خرد و عمده خریداری کرد. از مهم‌ترین مزایای خرید از این سایت می‌توان به تنوع محصولات، قیمت مناسب، کیفیت خوب، امکان خرید مستقیم از ایران و پشتیبانی عالی اشاره کرد.

فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین از چین

در چین، فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که می‌توان برای منبع‌یابی و ارتباط با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کالا به آن‌ها مراجعه کرد.

نام سایت‌های چینی

نوع فعالیت

Alibabaفروشگاه اینترنتی

عمده‌فروشی

AliExpress فروشگاه اینترنتی

خرده‌فروشی

Taobaoفروشگاه آنلاین

خرده‌فروشی

۱۶۸۸ فروشگاه اینترنتی

عمده‌فروشی

Joybuy   فروشگاه اینترنتی

عمده و خرده‌فروشی

Banggood    فروشگاه اینترنتی

خرده‌فروشی

Tradekey فروشگاه اینترنتی

عمده‌فروشی

DHgate فروشگاه اینترنتی

عمده‌فروشی

en.china.cnفروشگاه آنلاین

تامین کننده

 

نحوه ی خرید اینترتی از چین با افتتاح حساب در پلتفرم پرداخت آنلاین

اما لازم است بدانید برای دسترسی به هر کدام از سایت‌ها می بایست در یکی از پلتفرم‌های معتبر جهانی، حساب باز کنید. و سپس خرید اینترتی از چین داشته باشید. یکی از این پلتفرم‌ها پی پال است. که با افتتاح حساب در آن به کمک شایانی پرداخت خریدهای خود را از فروشگاه های آنلاین چین انجام دهید.

خدمات نوین پرداخت بطور کاملاً ایمن و سریع برای استفاده شما قرار گرفته است. بطوریکه برای اقداماتی ماند افتتاح حسابف سفارش و خرید از سایت و در نهایت انتقال پول از خدمات نوین پرداخت استفاده نمایید.  و یکی از خدمات ویژه نوین پرداخت این است که خرید های مستقیم از سایت های خارجی با سرعت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

 

جمع بندی:

در این مقاله، به انواع سایت های اینترنتی برای واردات از چین پرداختیم و همچنین، نحوه ی پرداخت هزینه کالا چطور انجام می شود. تا بتوان به راحتی محصولات خود را دریافت کنیم. اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی از چین دارید می توانید با توجه به شرایط هر سایت، نسبت به خرید از این فروشگاه های آنلاین اقدام کنید.

 

سوالات متداول خرید اینترنتی:

  هزینه خرید از چین چگونه محاسبه می‌شود؟

 هزینه خرید از چین شامل قیمت کالا، هزینه حمل و نقل، مالیات، و عوارض گمرکی است.

چگونه از چین خرید کنیم؟

 برای خرید از چین می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر مانند علی‌بابا، علی‌اکسپرس و بنگ گود اقدام کنید. ثبت‌نام کنید، کالاهای مورد نظر را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

  چرا باید از سایت‌های چینی خرید کنیم؟

 سایت‌های چینی کالاهای متنوع با کیفیت‌های مختلف و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند، که می‌تواند منجر به حاشیه سود بیشتر برای تجار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *