بازرگانی ایران و چین

انواع کالاهای وارداتی از چین با سودآوری بالا

انواع کالاهای وارداتی از چین با سودآوری بالا

با افزایش روابط بین ایران و چین، کالاهای وارداتی از چین نیز افزایش یافته است. و فروشندگان، بنگاه های فعال اقتصادی و سرمایه داران زیادی هر ساله بخش اعظمی از محصولات خود را از چین وارد می کنند. همانطور که می دانید در هر کاری قوانین آن نیز می بایست رعایت شود. واردات از چین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به همین خاطر ابتدا می بایست دانش کافی در این زمینه را کسب کرد تا در این راه با ریسک کمتر و سود بیشتر همراه باشید. اگر شما نیز به عنوان یک فعال اقتصادی علاقه مند به واردات از چین هستید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

کشور چین بعلت تلاش و سخت کوشی مردم خود نسبت به سال های پیشین پیشرفت چشمگیری داشته است. و با داشتن نیروی کار متخصص و کار بلد به تولیدات انواع محصول با قیمت مناسب و در زمان بسیار کم می پردازد. همین امر باعث شده است تا کشورهای زیادی کالاهای مورد نیاز خود را با تولیدات چینی تأمین کنند. به همین منظور در زیر ما شما را با برخی از محصولات تولیدی پرسود آشنا می کنیم:

بهترین کالاها برای واردات از چین چه مواردی هستند؟

بررسی و تحقیقات انچام شده  طی سال های اخیر، نشان می دهد که برخی از کالاهای وارداتی از چین بسیار پر سود است.  و به علت تقاضای بالای آن، می تواند به عنوان فرصت مناسب درآمدی برای افراد علاقه مند به واردات از چین باشد.  این لوازم شامل:

  • لوازم جانبی تلفن همراه
  • لوازم جانبی اتومبیل
  • کاغذ
  • وسایل ورزشی
  • لوازم آرایشی
  • نجهیزان نظارتی و نگهبانی
  •  انواع اسباب بازی ها
  • مواد اولیه شیمیایی و معدنی
  • خوراکی و تجهیزات پرندگان

برخی از انواع کالاهای وارداتی سودآور از چین که ما به آن ها می پردازیم:

۱.لوازم آرایشی یکی از کالاهای وارداتی پر مصرف با سود بالا

وسایل آرایشی یکی از کالاهای وارادتی از چین است. که به علت سود فراوان هر فروشنده را ترغیب می کند تا این کالای پر مصرف را از چین وارد کند.

این کالاها جزء لوازم مورد علاقه ی خانم ها  و یا حتی آقایان برای زیبایی دوچندان است. و در ایران بسیار طرفدار دارد. همین امر باعث شده جزء لوازم پر سود محسوب شود. اگر شما به عنوان یک فروشنده لوازم آرایشی قصد دارید کالاهای مورد نیاز خود را از چین وارد کنید، بهترین تصمیی را گرفتید. و می توانید لوازمی از قبیل انواع کرم های آرایشی،پنکک، شامپوها، برس و… را با قیمت تمام شده ی مناسب وارد کنید، و آن را به مشتریان خود با قیمت عالی به فروش برسانید. و درآمد مناسبی کسب کنید.

 

۲.لوازم جانبی تلفن همراه، کالایی جذاب، پر سود و  وارداتی از چین

اما یکی دیگر از لوازم پر کاربرد و جذاب بین مردم، لوازم جانبی موبایل است. این کالای واردتی از چین نیز، سود آوری بالایی دارد. اما از لوازم جانبی که برای بسیاری از فروشندگان و مغازه داران سود خوبی داشته است. می توان به مواردی از قبیل محافظ صفحه ی موبایل، برای گوشی های آیفون XR و آیفون ۱۱ است.

این دو مدل طرفداران بسیاری دارد. و افراد بیشتری برای خرید لوازم جانبی این مدل ها جذب می شوند. بنابراین بهتر است، افرادی که به واردات این کالای پر سود می پردازند، تحولات بازار و نیاز مصرف کننده و مدل های جذاب را نیز در نظر بگیرند. تا با سود بیشتر درآمد بیشتری را کسب کنند.

۳. چین یکی از وارد کنندگان اسباب بازی به کشورهای مختلف

در دنیای امروز و پیشرفت تکنولوژی اسباب بازی های جذاب و زیبا تولید و روانه ی بازار می شود. و به علت جذابیت بالا ، بسیار مورد علاقه ی کودکان عزیزمان است. به همین جهت در اتاق هر کودکی حداقل دو تا سه عدد اسباب بازی می توانید مشاهده کنید.

اما در بین اسباب بازی ها برخی هستند که جنبه ی آموزشی نیز دارند. مانند تخته نقاشی که قابلیت پاک شدن دارد. این محصول می تواند برای خانواده هایی که علاوه بر بازی به آموزش کودک دلبندشان نیز اهمیت می دهند نیز می تواند جذاب باشد. آمارها نشان می دهد، افرادی که به واردات این محصول آموزشی، تفریحی از چین پرداختند سودآوری ۶ برابری را به همراه داشتند.

همین امر باعث می شود افراد زیادی که در زمینه ی فروش لوازم اسباب بازی مشغول به فعالیت هستند به واردات این محصول پر طرفدار آموزشی بپردازند. و چون ثطب تولید مجصولات پلاستیکی است. سالانه تعداد زیادی اسباب بازی از چین وارد کشورهای مخبلف می شود.

۴.وارد کردن محصولات ورزشی از چین

وسایل ورزشی از آن دسته کالایی است که برای ورزشکاران و بویژه جوانان پر کاربرد بوده است. و در این بین، برخی از افراد هستند به کیفیت اهمیت بیشتری می دهند تا سبک مدل و جذابیت این محصول ورزشی.

  • بطری آب محصولی ورزشی و مورد نیاز همه ورزشکاران

این محصول تولیدی نیز جزء محصولاتی وارداتی از چین است. که بسیار پر سود می باشد. و فروشندگان بسیاری می توانند آن را از چین با قیمت مناسب وارد کنند. اما در بین وسایل ورزشی بطری آب از کالاهای تولیدی است که علاوه بر اینکه پر سود است مورد نیاز هر ورزشکاری می باشد.

به همین خاطر، اگر شما به فکر وارد کردن وسایل ورزشی از چین هستید می توانید بطری آب را امتحان کنید و حتی در ایرانآن را با نام برند خود به فروش برسانید.

 

  • تشک یوگا، از دیگر لوازم ورزشی وارداتی از چین

افرادی که علاقه مند به یوگا هستند، می دانند تشک از وسایل ضروری این ورزش می باشد. چین از کشورهایی است که به تولید این کالای مصرفی برای ورزش کاران پرداخته است. و چون یوگا از ورزش های محبوب بین مردم است تقاضای بای آن نیز بالا است و مطمئنا واردات این کالا از چین سودآور خواهد بود.

  • تخته اسکیت ورزشی پر هیجان

تخته اسکیت برای نوجوان و جوانانی که به دنبال ورزش و هیجان هستند بسیاز جذاب است. و امروزه  استفاده از آن در بین جوانان بسیار رایج شده است.  به طوریکه ممکن است افراد زیادی را در خیابان و یا پارک ها مشاهده کنید که به این ورزش پر هیجان مشغول هستند. بنابراین، این محصول ورزشی می تواند، یکی از گزینه های وارداتی از چین باشد، که فرصت خوبی را برای سود آوری را فراهم می آورد.

۵. تجهیزات امنیتی و نظارتی مانند دوربین مدار بسته

برخی از وسایل امنیتی نگهبانی تولید می شوند که برای محافظت از مکان های مختلف مانند محیط های مار، فروشگاه ها، انبارهای کارخانه جات و یا حتی مغازه ها کاربرد دارد. کشور چین یکی از کشورهایی است که این محصولات را در اتواع مختلف و به سفارش مشتری ها طراحی می کند و سپس پس از تأیید نهایی از جانب مشتری به تولید آن می پردازد.

در حال حاضر چین به تولید انبوه این محصولات امنیتی با قیمت تمام شده مناسب کی پردازد. همین امر موجب شده است تقاضای زیادی برای واردات این کالا از چین باشد. اگر شما نیز به دنبال یک فرصت اقتصادی پر سود هستید ما به شما واردات این کالا را پیشنهاد می کنیم. از این محصولات می توان به دوربین های مدار بسته نام برد که، بسیار متنوع هستند.

در این مقاله سعی کردیم به انواع کالاهای وارداتی از چین بپردازیم. که علاوه بر اینکه پر سود بوده تقاضای بالایی بین مردم ایران دارد. و می تواند برای تاجران و واردکنندگان درآمد زایی بالایی به همراه داشته باشد. اگر شما هم تمایل به واردات از چین را دارید،ما خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *