آموزش زبان چینی

اقامت چین از طریق تحصیل و تاثیر زبان چینی در اقامت

اقامت چین از طریق تحصیل و تاثیر زبان چینی در اقامت

جهانی شدن و ارتباطات در اینترنت چالش‌هایی را برای زبان شناسی اجتماعی ایجاد می‌کند. چین یکی از موتورهای اقتصاد جهان است. از زمانی که سرویس اینترنت در سال ۱۹۹۴ در چین آغاز شد، فرایند تحصیل یا اقامت به سرعت در حال توسعه بوده است. این توسعه سریع و ارتباطات اینترنتی، تأثیر زیادی بر زبان چینی و رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. این امر هم در تنوع و هم در خلاقیت استفاده از زبان باعث تحولاتی شده است. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

اقامت چین از طریق تحصیل

همه چیز در رابطه با فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین

همه چیز در رابطه با فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین

در حقیقت فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین نشان می‌دهد که واژگان اینترنت در چین می‌تواند ابزاری برای درک و توضیح تفکر جمعی در جمهوری خلق در نظر گرفته شود. آنچه دانشمندان علوم اجتماعی می‌توانند از اینترنت چینی، جدا از بقیه دنیای آنلاین مشاهده کنند، کنترل و سانسور گسترده دولت بر کاربران عظیم اینترنت است. کاربران اینترنت چینی از انواع استراتژی‌های زبانی و گفتمانی برای تثبیت هویت جامعه خود و سازماندهی تعاملات آنلاین به منظور اجتناب و سرپیچی از سانسور استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که این گفتمان آنلاین با گفتمان رسمی که به شدت توسط دولت چین کنترل می‌شود، متفاوت است.

مفهوم جامعه هماهنگ” تأثیر فوق العاده‌ای بر توسعه زبان اینترنت و واژگان اینترنتی در سرزمین اصلی چین داشته است. هارمونی به عنوان یک سیاست زبانی در چین اعمال می‌شود. اولین قانون زبانی که در سال ۲۰۰۰ در چین تصویب شد، قانون استاندارد زبان چینی گفتاری و نوشتاری، نمونه و بهانه‌ای از گفتمان جامعه هماهنگ است که چند سال بعد دنبال شد. زبانشناسان اجتماعی در چین نیز استدلال می‌کنند که حفظ هماهنگی در استفاده از زبان، جنبه ضروری ساخت یک جامعه هماهنگ است. “هماهنگی” به نامی خاص تبدیل شده است که مخفف یک گفتمان صریح در مورد عقلانی کردن، حفظ و اجرای ثبات و نظم توسط دولت است.

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که پیشنهاد می‌شود که استفاده‌های غیراستاندارد، غیر هنجاری و نوآورانه از زبان در سراسر حوزه‌ها، مانند زبان تجاری، آثار ادبی و ارتباطات آنلاین، همگی خطر نقض و آسیب رساندن به هماهنگی زبان را دارند. مفهوم “جامعه هماهنگ” برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۰۴ مطرح شد، زمانی که رئیس جمهور سابق هو جینتائو در چهارمین جلسه عمومی کمیته مرکزی شانزدهم سخنرانی کرد در مورد “ساخت جامعه هماهنگ سوسیالیستی”. چهارمین جلسه عمومی برای بحث در مورد ساخت یک جامعه هماهنگ برگزار شد و تصمیم در مورد چندین موضوع مهم در ارتباط با ایجاد جامعه هماهنگ سوسیالیستی اتخاذ شد.

 

ظهور و کاربرد واژگان اینترنتی در بررسی فرایند اقامت در چین

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که واژگان اینترنت در چین نه تنها منعکس کننده تغییرات اجتماعی مختلف است، بلکه به استراتژی‌ها و سیاست‌های سیاسی نیز مرتبط است. از زمان باز شدن تجارت خارجی و اجرای اصلاحات در بازار آزاد در سال ۱۹۷۹، چین یکی از سریع‌ترین اقتصادهای در حال رشد جهان بوده است و رشد تولید ناخالص داخلی واقعی (GDP) سالانه به طور متوسط ​​۹.۵ درصد تا سال ۲۰۱۸ بوده است. با رشد سریع اقتصادی، واژگان اینترنتی در چین به طور فوق العاده ای توسط شهروندان چینی توسعه یافته و ایجاد شده است. واژگان اینترنت در چین می‌تواند به عنوان ابزاری برای درک و توضیح مجموعه در نظر گرفته شود.

  • زبان چینی، دیگر مزیت رقابتی نیست، یک الزام است.

جدا از اینکه انگلیسی یک زبان جهانی است، ماندارین نیز در ارتباط با دنیای تجارت بیشتر شناخته شده و ضروری می‌شود. در واقع، بسیاری از خارجی‌ها در حال حاضر زبان ماندارین را نه تنها در کشور خود، بلکه در چین نیز برای رشد شغلی و شخصی خود یاد می‌گیرند. اکنون در مالزی و تعدادی دیگر از کشورهای آسیایی که به آنها سفر می‌کنیم، اعتماد به نفس بیشتری برای ایجاد تعامل و شبکه با افراد ماندارین زبان داریم.

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که چینی با نزدیک به یک میلیارد سخنور، زبانی است که اکثر مردم روی زمین به آن صحبت می‌کنند. توانایی صحبت کردن به این زبان هرگز به این اندازه ارزشمند نبوده است، زیرا علاقه فزاینده به چین تنها با نفوذ فزاینده آن مطابقت دارد. از گشایش فزاینده‌ای که در بازی‌های المپیک اخیر منعکس شده تا رشد و بهره وری خارق‌العاده و شکوفایی اقتصادی افزایش یافته، موجب شده چین برای دهه‌های آینده همچنان یک نیروی قدرتمند در سراسر جهان شناخته شود. رشته تحصیلی چینی به دانشجویان فرانکلین و مارشال فرصت‌های عالی برای یادگیری زبان چینی، مطالعه تاریخ آن و تجربه فرهنگ زیبا و منحصر به فرد چینی ارائه می‌دهد.

در این برنامه، دانش‌جویان آموزش زبان فشرده را در کلاس دریافت خواهند کرد و تجربه یادگیری با فعالیت‌های پس از کلاس مانند جلسات فردی با مربیان، فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ، مطالعات میدانی و فرصت‌های تحصیل در خارج از کشور بسیار افزایش می‌یابد. در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین نکته حائز اهمیت این است که دانشجویان از فرصت‌های بهینه برای توسعه و تمرین مهارت‌های گفتاری، نوشتاری و شنیداری خود برخوردار می‌شوند. اعضای هیئت علمی دو سال متوالی مطالعه را برای افزایش تسلط و به دست آوردن درک کاملی از تاریخ و فرهنگ چین توصیه می‌کنند.

دوره‌های ارائه شده تحصیل در چین

دوره‌های ارائه شده تحصیل در چین

۱-برنامه‌ریزی آزمون‌های تعیین سطح زبان:

آزمون تعیین سطح زبان به کارشناسان این حوزه این امکان را می‌دهد که سطح صلاحیت شما را برای دوره‌های زبان تعیین کنند. دوره تحصیلی جزئی زبان چینی شامل شش دوره است که ترکیبی از دوره‌های زبان و دوره‌های محتوا است. حداقل دو واحد از دروس برای خردسالان باید دروس سطح ۳۰۰-۴۰۰ باشد. دوره‎ها را می‎توان از طریق برنامه چینی، سایر بخش های F&M و برنامه‎های بین المللی گذراند. دانش آموزان باید با مدیر برنامه زبان چینی مشورت کنند تا برنامه آموزشی خود را برای خردسالان تدوین کنند.

  • جلسات انفرادی

دانش‌جویان این فرصت را خواهند داشت که هر هفته با یکی از مربیان خود ملاقات کنند تا مکالمات را تمرین کنند.

۲-مطالعات میدانی

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که سفرهای میدانی و دوره‌ای به جوامع چینی سازماندهی می‌شود تا دانش‌آموزان آنچه را که در کلاس‌های درس آموخته‌اند تمرین کنند و فرهنگ چینی آمریکایی را تجربه کنند.

۳-تحصیل در خارج از کشور

هر تابستان، دانشجویان علاقه‌مند این فرصت را خواهند داشت که به چین سفر کنند و از یادگیری زبان چینی در یک محیط غوطه ور لذت ببرند. این برنامه به دانش‌جویان اجازه می‌دهد تا با تجربیات غنی تاریخ و فرهنگ چین آشنا شوند. همچنین به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را در دنیای واقعی افزایش دهند و درک بهتری از تاریخ و فرهنگ چین به دست آورند. بسته به تقاضا و منابع، برنامه‌های تحصیلی ۱ ساله در خارج از کشور در چین نیز ممکن است برای دانشجویانی که دو سال دروس چینی را در F&M گذرانده‌اند ترتیب داده شود.

همه چیز در رابطه با تاثیر زبان چینی در اقامت

همه چیز در رابطه با تاثیر زبان چینی در اقامت

چین، یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است. این غول آسیای شرقی با تولید ناخالص داخلی که تنها پس از ایالات متحده آمریکا قرار دارد، یکی از نیروهای محرک اقتصاد جهان است. با ادامه گسترش جهانی شدن در مقیاس و گستره این کشور، شرکت‌های آمریکایی برای ترویج تجارت خود نه تنها به زبان چینی صحبت می‌کنند، بلکه دارای سطح عمیقی از درک فرهنگی هستند. چین علاوه بر اینکه یک نیروی بزرگ اقتصادی است، دارای فرهنگ غنی و عمیقی است که می‌توان آن را به پنج هزار سال پیش بازگرداند.

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که چینی ماندارین زبان رسمی پرجمعیت‌ترین کشور جهان است و تقریباً ۱.۳ میلیارد نفر در سراسر جهان به آن صحبت می‌کنند. اگرچه همه دانش آموزان دبیرستانی چینی باید چندین سال قبل از فارغ التحصیلی زبان انگلیسی بخوانند، لذا تنها بخش کوچکی از جمعیت ایالات متحده زبان چینی را مطالعه می‌کنند.

هدف از فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین این است که به دانشجویان آموزش‌های لازم را برای انتقال یکپارچه زبان‌ها و فرهنگ‌های قدرتمندترین کشورهای حاشیه اقیانوس آرام از نظر سیاسی و اقتصادی، یعنی ایالات متحده و چین ارائه دهند.

  • نقاط قوت و ویژگی های منحصر به فرد اقامت در چین یا تحصیل در چین

یک برنامه درسی انحصاری از روز اول شروع می‌شود، که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا در هر ترم به دستاوردهای قوی و ثابتی دست یابند. برنامه‌های تابستانی به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که حداقل زمان خود را برای مطالبی که قبلاً پوشش داده‌اند تلف نکنند. همچنین به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا در چندین نقطه وارد این برنامه شوند. این دستاوردها دقیقاً به این دلیل امکان‌پذیر است که دانش‌آموزان از طریق یک برنامه درسی انحصاری به صورت گروهی، رو به جلو حرکت می‌کنند تا به تحصیل در این کشور بپردازند.

سخن پایانی

در بررسی فرایند اقامت در چین یا تحصیل در چین باید بدانید که بازار کار همچنین به این معنی است که دانش‌آموزان در هر ترم مشاوره عمیق دریافت می‌کنند و به شبکه‌های فارغ التحصیلان دسترسی پیدا می‌کنند که به آنها در یافتن فرصت‌های کارآموزی و شغلی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *